Super Bigbang//
Bounjour !
26 tengah menyiasat
Nissa Nadiah . 13 Years Old .
*awesome girl*

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
leave your footprint here!


Contact me!
♥Facebook
♥Tumblr
♥Twitter

Sweet





Bigbang of the world
Monday 4 February 2013 | 00:30 | 0 Awesome People
Hye, korang kenal tak siapa ni?
ni lah BIGBANG of the world!!
 haha okay dia ni haaaaa idola gua donggg

minat sangat kat dia taw. siap ada penuh koleksi dia haa.
belambak. nanti gua kasi tunjuk sama lu yar.
hoho okay gua ni dah jadi kpopkers gitu.

yang paling gua suka dalam groupni tentu la ketua dia kan
nama ketua dia G Dragon. nama asalnya korang pergi search kat google sendiri eh
ada tak sesiapa yg minat sama macam gua ni???
kalau ada, kita memang bigfanz dia. haha.

okay la gtg. sori yang kalau guna 'gua' 


ketua dia secute aku. Love youuuu

Old things | New things